خدمت رساني به مشتريان را وظيفه اصلي خود مي‌دانيم و سايپايدك در اين زمينه همواره پيشتاز بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۳۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
  به گزارش خبرگزاری بسیج،  مهدي جمالي در مراسم بهره‌برداري از تعميرگاه سراتو، باشگاه مشتريان و مركز نخصصي خدمات گيربكس در سايپايدك با بيان اين مطلب اظهار داشت: خودروسازي پيشتاز صنايع كشور است كه توانسته با وجود مشكلات، نقش خود را به خوبي ايفا كند.

 وي ادامه داد: گروه سايپا همه تلاش خود را براي جبران عقب‌ماندگي‌ها به كار خواهد برد همان طور كه در سه ماه گذشته بر دو بخش توسعه محصول و افزايش كيفيت خدمات پس از فروش بيشتر تمركز كرده‌ايم.

مديرعامل گروه سايپا تاكيد كرد: با توجه به فضايي كه اين روزها درباره خودروسازي داخلي به وجود آمده است، به عنوان يك رفتار سازماني در برابر مشتريان سر تعظيم فرو مي‌آورم و همه تلاش خود را به كار مي‌بريم تا كيفيت توليدات را افزايش دهيم و رضايت آنها را افزايش دهيم.

 ما از همه مردم مي‌خواهيم تا كمك كنند در شرايطي آرام به اهداف مد نظر خود برسيم. وي در بخش ديگري از سخنانش بر لزوم افزايش كيفيت خدمات پس از فروش تاكيد كرد و گفت: خوشبختانه همكاران ما در سايپايدك به اين امر مهم توجه ويژه‌اي دارند.

در همين راستا راه‌اندازي مركز خدمات تخصصي تعمير گيربكس اتوماتيك، تعميرگاه سراتو و باشگاه مشتريان در كنار اقدامات قبلي، تكميل كننده زنجيره خدمات تخصصي و با كيفيت به مشتريان گروه سايپا هستند.
ارسال نظرات