عضو شورای اسلامی شهر تهران:
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تمامی مشکلات موجود در پایتخت تهران همچنان امکان زندگی و پایتخت بودن را دارد و نباید به موضوع انتقال پایتخت پرداخت.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۶۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش بسیج، غلامرضا انصاری در تذکرات پیش از دستور یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: زمزمه انتقال پایتخت باز هم مطرح می‌شود و پرداختن به چنینی بحثی به صلاح کشور نیست و دولت نیز قطعا توانمندی‌های لازم را در این خصوص ندارد.

وی بیان داشت: منابع آبی کشور محدود شده است و با توجه به این معضلات باید دولت اعتبارات خود را در بخش آب و طرح تحول سلامت که از اولویت‌های اصلی این دولت بوده است تخصیص دهد.

وی یادآور شد: بعضی از پروژه‌های عمرانی کشور 30 سال به طول انجامیده است و هنوز تمام نشده لذا باید نسبت به اتمام این پروژه‌ها اقدام شود.

انصاری یادآور شد: اینکه نام مناطقی برای انتقال پایتخت مطرح می‌شود موجب زمین‌خواری‌هایی می‌شود و اکنون زمان طرح چنین مسایلی برای انتقال پایتخت نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران معضل پارکینگ نیز اظهار داشت: با ایجاد پارکنیگ‌های زیرسطحی و مکانیزه می‌توان اقداماتی برای کاهش بنود جای پارک در مراکز مرکزی شهر انجام داد.

وی یادآور شد: با تمامی مشکلات تهران همچنان امکان زندگی و پایتختی را دارد و نباید به این موضوع پرداخته شود.

ارسال نظرات