خبرهای داغ:
مسئول اردوی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج بیان کرد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم زیرا شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد .
کد خبر: ۸۵۶۶۳۴۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، جعفرخمسه مرادی مسئول اردوی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج اظهارکرد: بسیجیان این شهرستان به منظور تجديد ميثاق با آرمان هاي شهدا، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

خمسه مرادی افزود: این کاروان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی بازی دراز، تنگه مرصاد، باغ موزه شهرهمدان، یادمان ثارالله قصرشیرین، سرپل ذهاب، زیارت شهدای گمنام کرمانشاه و حضور در رزمایش پادگان توحید کرمانشاه دیدار خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه سفرهای راهیان نوردر راستا ترویج حماسه ایثار و شهادت است. گفت: امروز قدرت و امکاناتی به برکت شهدا به دست ما رسیده است، وظیفه داریم آن را در این مسیر هزینه کنیم.

این مسئول یادآورشد: راهیان نور حرکتی ارزشمند و مهم در مسیر تربیت و پرورش سفیران معنوی و اعتقادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول اردوی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) حضور مداح، روحانی و راویان در اردوهای راهیان نور را مفید دانست و بیان کرد: روحانیون در طول مسیر و محل اسکان زائران به بیان احکام و مسائل شرعی می ‌پردازند.

خمسه مرادی در پایان یادآورشد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم زیرا شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و این اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه ها شاهد آن هستیم را مدیون از خودگذشتگی شهدای گرانقدر هستیم.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها