المپیاد ورزشی خواهران و برادران در 5 رشته ورزشی تیراندازی جودو، دوومیدانی، کاراته، تیر و کمان در استان زنجان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۶۶۳۷۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

برگزاری المپیاد ورزشی بسیج خواهران و برادران کشور

المپیاد ورزشی خواهران و برادران در 5 رشته ورزشی تیراندازی جودو، دوومیدانی، کاراته، تیر و کمان در استان زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مسئول تربیت بدنی سپاه امام سجاد(ع)، عنوان کرد: در این دوره از المپیاد خواهران در  3 رشته تیراندازی، کاراته و دوومیدانی و برادران در 4 رشته ووشو- کاراته- دوومیدانی- جودو  از استان هرمزگان حضور داشتند.

کشاورز، تصریح کرد: این مسابقات در سه مجموعه ورزشی بطور همزمان برگزار گردید که در پایان تیم دوومیدانی تربیت بدنی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان توانست در مجموع به کسب مقام اول در رشته پرتاب دیسک ( خواهر زهرا ولی پور حسینی ) و مقام سوم دو 400 متر (خواهر زهرا آتش دهقان) و مقام چهارم پرش سه گام (خواهر زهرا نور باز) به مقام سوم تیمی دست یابد و در رشته کاراته کاتای انفرادی (خواهر معصومه میرزایی) مقام پنجم را از آن خود نماید.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، افزود: برادران در بخش کاراته یک مدال برنز و یک نقره و در بخش ووشو سه برنز و دوومیدانی یک طلا را دریافت کردند.  

وی در پایان گفت: لازم به یادآوری است که در این المپیاد 21 استان از سراسر کشور حضور داشتند که باهم به رقابت پرداختند.


ارسال نظرات