خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرهای مختلف استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۳۸۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقال از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان ، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، با اشاره به تشکیل ستاد استانی برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: جلسات ستاد هماهنگی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی به‌صورت منظم در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآنی از لحاظ کمی و کیفی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی مسابقات قرآن در شهرستان‌ها، گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان از، پنجم مردادماه آغاز شده است و همزمان با مسابقات قرآن علاقه‌مندان می‌توانند در هشتمین دوره مسابقات اذان و هفتمین دوره مسابقات ابتهال نیز نام‌نویسی کنند.

نوروزی اضافه کرد: افراد برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی می‌توانند با مراجعه به امامزادگان، بقاع متبرکه و یا ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل برگزار می‌شود، گفت: همه شهرستان‌ها باید تا پایان شهریورماه سال جاری، مرحله شهرستانی مسابقات قرآن را برگزار کنند.

مدیر اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه برخلاف دوره‌های پیشین، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن فقط برای رده‌های سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود. تصریح کرد: براساس دستور‌العمل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مقرر شده است مسابقات قرآن در رده سنی شکوفه‌ها به صورت مجزا از مسابقات قرآنی بزرگسالان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شود.

1005/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها