برگزاری اردوی تفریحی و درمانی مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید

دومین اردوی تفریحی و درمانی مرکز ضایعات نخاعی بنیاد با مشارکت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور صد نفر از جانبازان نخاعی و خانواده‌های آنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۳۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش بسیج، دومین اردوی تفریحی و درمانی مرکز ضایعات نخاعی بنیاد با مشارکت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور  صد نفر از جانبازان معزز نخاعی و خانواده‌های آنان از 7 تا 9 شهریور ماه 94 در اردوگاه فرهنگی، ورزشی ایثار کردان در استان البرز برگزار شد.

در این اردو از جانبازانی دعوت به عمل آمده بود که در برنامه‌های آموزشی مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء(ص)، ساسان و مصطفی خمینی(ره) مشارکت فعال داشتند.

هدف اصلی از برگزاری این اردوی سه روزه، علاوه بر ایجاد روحیه شادی، نشاط و تحکیم بنیان خانواده در بین جانبازان و خانواده‌های آنان، اجرای برنامه‌های تفریحی و ورزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه همسران با عنوان خود مراقبتی در زنان، راه کارهای کاهش استرس و تحکیم خانواده بود؛ ارزیابی جامع سالمندی از جانبازان از دیگر برنامه‌های این اردو بود، همچنین با دعوت از کلینیک سیار تعمیرکار ویلچر، ویلچر جانبازان بررسی و تعمیرات لازم برای مواردی که نیازمند دریافت خدمات بودند انجام شد.

ارسال نظرات