فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب خبر داد:

برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در بناب/اقتدار و توانمندیهای بسیج ۱۹ و ۲۰ شهریور در بناب به نمایش گذاشته می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بناب گفت: رزمایش تاکتیکی کوی و برزن و پدافند غیرعامل “الی بیت المقدس” در منطقه عمومی قره قشون بناب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۶۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار عمران دوستی در این خصوص اظهار داشت: رزمایش پدافند غیر عامل و دفاع از کوی برزن با حضور گردان های بیت المقدس  توسط سپاه ناحی بناب در منطقه عمومی قره قشون به مدت دو روز برگزار می‌گردد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب افزود: این رزمایش دو روزه  در تاریخ ۱۹ و ۲۰ شهریور با عملیات تأخیر، پدافند دورادور، پدافند غیر عامل، امداد و نجات، کنترل اغتشاشات و مقابله با نا آرامی ها، کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس، عملیات تاخت و ضد هلی برن در قالب کلاس های آموزشی  و همچنین صبحگاه مشترک نظامی، اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، تشکیل حلقه های صالحین، اقامه نماز جماعت، راهپیمایی تاکتیکی شبانه ودفاع از کوی و برزن از برنامه های جنبی این رزمایش خواهد بود.
 
این مقام فرماندهی خاطر نشان کرد: ارتقاء روحیه بسیجیان، بالا بردن توان رزم گردان های بیت المقدس، حفظ روحیه جهادی و رزمی بسیجیان شرکت کننده در رزمایش عنوان کرد و افزود: ایجاد آمادگی دفاع همه جانبه و صیانت از منطقه استحفاظی، مقابله با تهدیدات و حوادث طبیعی از دیگر اهداف برگزاری رزمایش” الی بیت المقدس "خواهد بود.
 
فرمانده سپاه بناب اظهار داشت: تاثیر این رزمایش‌ها بر تفکر بسیج و بسیجی این است که ‌هشت سال دفاع مقدس و پیروزی‌های چشمگیر در آن مقطع تاریخی از انقلاب اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را به دنبال داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بناب تأکید کرد: با این رزمایش گوشه ای از اقتدار و توانمندیهای بسیج به نمایش گذاشته خواهد شد .
ارسال نظرات