خبرگزاری بسیج: شهردار اهر در گفتگو با خبرنگاران توسعه همه مناطق شهری را اولویت شهرداری این شهرستان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۷۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اکبر فلاح با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد عمومی است که با مشارکت مردم به فعالیت های عمرانی خود ادامه می دهد افزود: برای عمران و آبادانی شهر همه باید همراهی و همکاری با شهرداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال شهرداری در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت همه همت و تلاش خود را با حمایت تک به تک اعضای شورای شهر معطوف به عمران و آبادانی شهر گرفته و تلاش دارد به نحو شایسته و در شأن مردم این شهر تاریخی خدمت رسانی کند.

شهردار اهر، افزود: در سالجاری با برنامه ریزی لازمطرح های مختلفی تعریف شده که علاوه بر تکمیل طرح های نیمه تمام طرح های جدید عمرانی نیز فعال شود.

فلاح گفت: در بخش مسیرگشایی برای توسعه معابر و خیابان های شهر به منظور رونق شهر و روان سازی ترافیک در جهت کاهش بار ترافیکی خیابان های مرکزی شهر گام های موثر برداشته شده و چندین خیابان تملک و مسیرگشایی شده است.

وی، ساخت خیابان 35 متری انصار به طرف شهرک شیخ شهاب الدین را که در سال های گذشته یکی از خواسته های اهالی این منطقه برای رونق و اتصال شهرک به خیابان بهار و جاده کلیبر بود خوشبختانه با حمایت های لازم شورا و همراهی شهروندان به طول 900صد متر عملیات زیرسازی و آسفالت با صرف اعتباری به مبلغ 28 میلیارد ريال انجام شده و هم اکنون این خیابان مورد استفاده عموم شهروندان قرار گرفته است.

شهردار اهر اجرای خیابان 15 متری در مسیر مسجد رسول الله به طول 340 متر و صرف هزینه ای معادل 12میلیارد ريال را از دیگر طرح های تمام شده عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسیرهایی که مورد درخواست شهروندان بود مسیر باغلار آراسی است که به علت پاره ای مشکلات و تملک به حال خود رها شده بود که خوشبختانه امسال با عزم عمومی و همکاری حوزه عمرانی شهرداری و توافق های لازم مسیر باغلارآراسی آزادسازی شده و عملیات مسیرگشایی و زیرسازی آن در دست اجرا می باشد.

فلاح ساخت کمربندی غربی اهر را از طرح های مهم شهرداری عنوان کرد و افزود: هم اکنون یک کیلومتر در حال اجرا شده و تلاش داریم با همت مضاعف این طرح با تأمین اعتبارات لازم بیش از پیش فعال شود.

این مقام مسئول، طرح میدان شورا را از طرح های اولویت دار شهرداری عنوان کرد و افزود: مردم نیز در مراجعات متعدد خواستار تسریع در اجرای آن بودند که در گذشته 30درصد کار آن انجام شده بود و امسال با بسیج عمومی تمامی امکانات 70درصدی این طرح در عرض چهار ماه به پایان رسیده که خوشبختانه با اتمام آن علاوه بر اینکه ورودی شهر به نحو شایسته ای آراسته شده است از طرف دیگر موجب کاهش تصادفات متعدد که دراین مسیر اتفاق می افتاد شده است.

شهردار اهر افزود: امسال با تلاش مضاعف اکثر خیابان ها و معابر عمومی که نیاز به آسفالت و لکه گیری دارشتند عملیات آسفالت آنها صورت گرفته که این کار شهرداری، در نوع خود با این سرعت و حجم آسفالت بی سابقه است.

وی، در پایان شهرداری را متعلق به مردم دانست و افزود: شهرداری از پیشنهادات و رهنمودها و انتظارات شهروندان محترم استقبال می کند و آماده بهره مندی از نظرات کاربردی همه عزیزان می باشد.

ارسال نظرات