خبرهای داغ:
با حضور مسئولین لشکری و کشوری؛

فرمانده جدید سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم معرفی شد

با حضور مسئولین لشکری و کشوری، سردار احمدی به عنوان فرمانده جدید سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم معرفی و از تلاش های سردار مهدوی نژاد تقدیر شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۰۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تقدیر از زحمات سردار مهدوی نژاد فرمانده سابق سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزهه ای علمیه سراسر کشور، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، فرماندار قم و جمعی از مسئولان استان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل حسینیه ثارالله سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردند.

سردار مهدوی نژاد در این مراسم طی سخنانی با بیان این که یکی از ویژگی های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط موثر و مستمر با جریان روحانیت اصیل و انقلابی بوده است، اظهار کرد: امروز عزیزانی که این لباس مقدس را بر تن دارند دست در دست روحانیون اصیل و ولایت پذیر دارند و در تمام مراحل از رهنمودهای این عزیزان استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد:امروز خوشبختانه سپاه پاسداران با فعالیت های درخشانی که از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته است، توانسته است خود را به عنوان بازوی مستحکم نظام معرفی کند و در برابر تمام توطئه های دشمنان با کمک اقشار مختلف بسیج و دیگر نهادهای نظامی بایستیم.

فرمانده سابق سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در مدت فرماندهی وی در سپاه قم، افزود: امروز سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم یکی از بازوان کمکی در استان قم محسوب می شود و استان از ظرفیت بالای سپاه در برنامه های مختلف از قبیل راه پیمایی 22 بهمن، مراسم 19 دی و راه پیمایی روز جهان قدس به خوبی استفاده می کند.

سردار احمدی نیز در این مراسم با بیان این که امروز فرهنگ انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال ها قبل در دیدارهای خود فرمودند که امروز مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران همانند تنگه احد است و ما نباید غفلت کنیم و با هشیاری کامل در برابر توطئه های دشمنان بایستیم.

وی با بیان این که امروز تفکر برگرفته از ایثارگری و رشادت های نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس به خارج از مرزهای کشور صادر شده است، افزود: امروز دشمن از قدرت ایمانی ما هراس دارد و جرات عملی کردن تهدیدات خود را ندارد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: امروز نیروهای ما در خارج از مرزها حضور فیزیکی ندارند ولی قدرت معنوی والهام گیری از روحیه شهادت طلبی نیروهای ایرانی سد محکمی در برابر دشمنان در منطقه ایجاد کرده است.

در پایان این مراسم حکم فرماندهی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم از سوی سردار نقدی به سردار احمدی اهدا و از تلاش های سردار مهدوی نژاد تقدیر شد.

گفتنی است، سردار احمدی پیش از مسؤولیت فرمانده سپاه خراسان رضوی را به عهده داشته است و سردار مهدی مهدوی نژاد طی حکمی به عنوان جانشین معاونت بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب گردید.



ارسال نظرات