خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

مجاهدان اسلام از آرمان‌های ولی فقیه انگیزه می‌گیرند

فرمانده سپاه استان قم گفت: افرادی که در کشورهای مختلف اسلامی علیه استکبار حرکت‌های قابل توجهی انجام می‌دهند انگیزه خود را از آرمان‌های ولی فقیه برگرفته‌اند.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۱۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که در حسینیه ثارالله ستاد فرمانده سپاه استان قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه اکنون دو سازمان متفاوت در سپاه‌های استانی ایجاد شده است، اظهار کرد: سازمان رزم شامل فرماندهی سپاه و معاونت‌ها و سازمان تربیتی شامل استاد صالحین و سرمربیان حلقه‌های معرفت است.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه غفلت در عرصه فرهنگی مشکلات بسیاری را برای جبهه جنگ نرم به وجود می‌آورد، گفت: افرادی که در کشورهای مختلف اسلامی علیه استکبار حرکت‌های قابل توجهی انجام می‌دهند، انگیزه خود را از آرمان‌های ولی فقیه برگرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های رزمی و آمادگی برای دفاع از اسلام در عرصه نظامی نادیده گرفته نشده است، عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از سپاه خواسته تا بتواند در عرصه نظامی نیز عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

احمدی از مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و اماکن زیارتی به ویژه حرم حضرت معصومه(س) به عنوان ظرفیت‌های استان قم نام برد و گفت: با استفاده از ظرفیت علمای این شهر می‌توانیم حلقه‌های معرفتی را به کیفیت مناسبی برسانیم، اما امیدواریم مسئولان بخش‌های مختلف در این زمینه همکاری داشته باشند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار