خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه استان قم مطرح کرد؛

تأمین امنیت بیش از 40 شخصیت کشوری و استانی توسط سپاه قم/ پاسداران قمی در تحقق فرمان رهبری پیشرو هستند

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: تامین امنیت بیش از 40 نفر از شخصیت‌های این استان که بخشی از آنها جایگاه‌های کشوری دارند، بر عهده نیروهای آموزش دیده این مجموعه است.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۳۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اینکه ارتباط میان پاسداران و روحانیون با گذشت زمان افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: مراجع و علما به عنوان مدافعان دین اسلام در استان قم حضور دارند و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برای ایجاد ارتباط میان پاسداران، بسیجیان و علما اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های سپاه استان قم در پنج سال اخیر عنوان کرد: تامین امنیت بیش از 40 نفر از شخصیت‌های این استان که بخشی از آنها جایگاه‌های کشوری دارند، بر عهده نیروهای آموزش دیده این مجموعه است.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه اکنون پاسداران و بسیجیان سپاه استان قم با الگوبرداری از شهدا توانسته‌اند به دستاوردهای مناسبی برسند، تصریح کرد: لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) نیز در عرصه‌های مختلف نظامی و در مقابله با دشمن توانسته نام خود را در میان دیگر لشکرهای کشور مطرح کند.

وی یاد و خاطره شهدای لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) را گرامیداشت و عنوان کرد: یگان امنیتی امام علی(ع) با فعالیت پنج گردان پویا و بسیجی از آمادگی لازم برای اجرای ماموریت‌ها برخوردار است.

مهدوی‌نژاد با اشاره به استقرار حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج جدید در شهرک پردیسان گفت: نواحی مقاومت بسیج در استان قم از ظرفیت‌های متفاوتی برخوردار هستند که از این ظرفیت‌ها به خوبی در برنامه‌های استانی استفاده شده است.

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی سپاه استان قم خواند و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات اصلی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سال‌های اخیر جوان‌سازی کادر این سپاه استانی است که به لطف خداوند توانسته این اقدام را به خوبی انجام دهد و از ظرفیت نیروهای جوان در این مجموعه استفاده کند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه کادر بازنشسته سپاه استان قم در قالب بسیج پیشکسوتان برای اجرای برنامه‌های متفاوت آمادگی مناسبی دارند، گفت: در برنامه‌های مختلف بیش از 95 درصد این افراد حضور پیدا می‌کنند و امیدواریم در آینده بیشتر از ظرفیت این مجموعه استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هر ساله با بیش از 2 هزار خانواده شهید دیدار شده است، گفت: در چندین سال اخیر مجموعه ایثارگران و نیروی انسانی سپاه استان قم توانسته در میان سپاه‌های استانی کشور به جایگاه‌ نخست برسد.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، تجهیز بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) را یکی از دستاوردهای سپاه استان قم برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ این بیمارستان با استفاده از اعتبار 4 میلیارد تومانی از دفتر رهبر انقلاب اسلامی و تسهیلاتی که از بانک‌ها گرفته شده، توانسته امکانات و تجهیزات مناسبی را در اختیار گیرد.

این مسئول از ایجاد زیرساخت‌های مناسب در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) یاد و تصریح کرد: بخشی از اقدامات خدماتی‌ و رفاهی از جمله ایجاد منازل سازمانی برای پاسداران این سپاه استانی انجام شده است که امیدواریم این حرکت‌ها در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه استقرار برخی از رده‌های اقشاری و معاونت‌های سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ساختمان‌های جدید طی ماه‌های اخیر انجام شده است، عنوان کرد: هر چند تلاش‌های بسیاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر انجام شده، اما برای رسیدن به جایگاه اصلی فاصله بسیاری داریم.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پایان از رشادت‌های پاسداران و بسیجیان این سپاه استانی در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: پاسداران قمی با الگوبرداری از ستارگان آسمان انقلاب اسلامی در تحقق فرمان رهبری پیشرو هستند.



ارسال نظرات