خبرهای داغ:
با اهدای لوحی صورت گرفت؛

تقدیر فرمانده کل سپاه از زحمات سردار مهدوی نژاد در قم

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با امضاء لوح تقدیری از زحمات سردار مهدوی نژاد، فرمانده سابق سپاه استان قم تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۳۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تکریم از سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سابق سپاه استان قم و معارفه سردار غلامرضا احمدی فرمانده جدید این سپاه ظهر امروز در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار و با اهدای لوح امضاء شده توسط سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه از زحمات مهدوی‌نژاد تقدیر شد.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، سید مهدی صادقی استاندار قم، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان استانی در این مراسم حضور داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) باید به همت پاسداران و با کمک نیروهای بسیج به سمت اهداف بالاتری هدایت شود، اظهار کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد از فرماندهان موفق سپاه است که تاکنون با فهم درست از شرایط توانسته سپاه و بسیج استان قم را به دستاوردهای مناسبی برساند.

سردار محمدرضا نقدی با اشاره به اینکه از مهدوی‌نژاد به عنوان یکی از فرماندهان با تجربه در سازمان مرکزی بسیج استفاده می‌شود، گفت: امیدواریم سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با وجود فرماندهی جدید بتواند به برکت‌های بیشتری برسد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم بیدار است و راه انقلاب را ادامه می‌دهد تا آرمان‌های امام خمینی(ره) را تحقق بخشیده و بتواند به هدف اصلی برسد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌نظیری داشته است، عنوان کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد تاکنون در سپاه استان قم اقدامات مناسبی را انجام داده است و امیدواریم با حضور فرمانده جدید این سپاه استانی بتواند به نتایج بیشتری برسد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تاکنون با استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان قم توانسته در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مشارکت مناسبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی با بیان اینکه دستاوردهای سپاه در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و فرهنگی قابل تقدیر است، گفت: اکنون دشمن از ایران اسلامی در هراس است و نمی‌تواند تجاوز نظامی به این کشور داشته باشد، زیرا اگر این قدرت را داشت تاکنون حمله نظامی خود را انجام داده بود.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه اکنون پاسداران و بسیجیان سپاه استان قم با الگوبرداری از شهدا توانسته‌اند به دستاوردهای مناسبی برسند، تصریح کرد: لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) نیر در عرصه‌های مختلف نظامی و در مقابله با دشمن توانسته نام خود را در میان دیگر لشکرهای کشور مطرح کند.

مهدوی‌نژاد یاد و خاطره شهدای لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) را گرامیداشت و عنوان کرد: یگان امنیت با فعالیت پنج گردان پویا و بسیجی از آمادگی لازم برای اجرای ماموریت‌ها برخوردار است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: افرادی که در کشورهای مختلف اسلامی علیه استکبار حرکت‌های نظامی قابل توجهی انجام می‌دهد، انگیزه خود را از آرمان‌های ولی فقیه برگرفته‌اند.

احمدی با اشاره به اینکه آموزش‌های رزمی و آمادگی برای دفاع از اسلام در عرصه نظامی نادیده گرفته نشده است، گفت: رهبر انقلاب اسلامی از سپاه خواسته‌اند در عرصه نظامی نیز عملکرد قابل توجهی داشته باشد.



ارسال نظرات