خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی به همراه شورای این حوزه از خانواده شهید سید علی مصطفوی منتظری در روستای ماهین بخش طارم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۱۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، مهدی عسگری غنچه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی در حاشیه دیدار از خانواده شهید سید علی مصطفوی منتظری در روستای ماهین بخش طارم به مقام والای شهداء اشاره کرد و اظهار داشت: شهداء بهترین الگو برای جوانان هستند چرا که شهدا برای رضای الهی قدم بر داشتند و در راه دین ازهیچ تلاشی دریغ نکردند.

 وی خاطر نشان کرد: حضور این شهیدان در دور دست ترین نقاط برای محافظت از ایران اسلامی یک افتخار و اعتباری برای روستا و کشورمان محسوب می شود.

 عسگری غنچه یادآور شد: شهدا به ما آموختند که باید مراقب دشمن و توطئه های آنها بود، هیچگاه نباید میدان را خالی بگذاریم، همیشه باید در میدان حضور داشته و با دشمن در تقابل باشیم، چرا که اگر تسلیم شویم دشمن به حمله و جنگ نرم می پردازد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی ضمن تقدیر ویژه از خانواده شهید مصطفوی تأکید کرد: شما خانواده شهدا یادگاران ایثار و شهادت هستید و باید در مسیر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نقش هدایتگری خود را ایفا نمایید و شجره طیبه بسیج نیز که رسالتش حفظ دستاوردها است به دعای خیر شما تلاش می کند به رسالت خود عمل نماید.

گفتنی است در پایان از خانواده این شهید گرامی تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود اهداء گردید. 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها