در آستانه برگزاری کنگره ملی سرداران و 2400 شهید استان و سالروز ورود ولی امر مسلمین به چهارمحال و بختیاری، یکهزار نفر از مردم ولایتمدار بام ایران عازم دیدار با مقام معظم رهبری شدند.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۱۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دقایقی پیش کاروان عاشقان ولایت متشکل از یکهزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری برای تجدید عهد و پیمان با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) عازم تهران شدند.

در این کاروان، سهم معینی برای شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری با توجه به نسبت جمعیت در نظر گرفته شده بود؛ اما مشتاقان دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیقرار دیدار در پای اتوبوس های اعزامی در میدان قدس شهرکرد، حاضر شده بودند تا اگر امکان دارد، جایی برای خود دست و پا کنند.

علاوه بر عشق و حرارت زاید الوصف جوانان، مشاهده پیرمردان و پیرزنان با عصا در بین این جمعیت جالب توجه بود که با شور و نشاط خاصی منتظر سوار شدن بر اتوبوس بودند تا لحظات دیدار با ولی امر مسلمین را درک کنند.

گفتنی است: علیرغم کم بودن سهمیه دیدار، از همه اقشار مختلف مردم استان همچون خانواده های معظم شهدا و ایثارگران‌، فرهنگیان و دانش‌آموزان، دانشگاهیان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیج، سپاه و نیروهای انتظامی، ورزشکاران، هنرمندان، فعالان فرهنگی، هَیأت مذهبی، دستگاه‌های مردم نهاد، عشایر، اصناف و بازاریان، جامعه پزشکی، قشر کارگری، مهندسی، صنعت‌گران، دامداران، کشاورزان، باغداران، ستادهای نمازجمعه و اصحاب رسانه در این فرصت ارزشمند حضور دارند.

شایان ذکر است: طومار ولایتمداری مردم استان چهارمحال و بختیاری و ریزترین کتاب قرآن مجید در این دیدار تقدیم مقام معظم رهبری خواهد شد.



ارسال نظرات