فرمانده سپاه مراغه:

قدرت بازدارندگی از اهداف برگزاری رزمایش ها در بسیج است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس این شهرستان گفت: برگزاری این رزمایش در راستای ایجاد آمادگی های لازم برای مقابله با بحران ها و حوادث غیرمترقبه توسط بسیج صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۳۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اکبر شالچی زاده افزود: این رزمایش با حضور هشت گردان از گردان های بیت المقدس برادران و کوثر خواهران مراغه، 19 و 20 شهریور در اردوگاه امام علی(ع) این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش دو روزه عملیات های دفاع از کوی و برزن، آرام سازی و امداد و نجات توسط گردان های بسیج و با مشارکت دستگاه های امدادرسان به اجرا درمی آید.

شالچی زاده بیان داشت: دستگاه های اجرایی از جمله واحدهایی از ادارات مخابرات، آب و فاضلاب، برق، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در این رزمایش همکاری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای آموزش های لازم و ایجاد آمادگی های لازم برای آحاد جامعه برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و بحران ها، با استفاده از ظرفیت های موجود در بسیج ضروری است.

شالچی زاده تاکید کرد: برگزاری این گونه رزمایش ها نقش مهمی در مدیریت بحران و مقابله با حوادث پیش بینی نشده داشته و موجب آگاه سازی و آمادگی های لازم و ضروری در این راستا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها