مدیر کل گسترش وزارت علوم در معیت نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۳۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴

دکتر مولایی، مدیر کل گسترش وزارت علوم در معیت دکتر جوکار، نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و دکتر جعفری، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بازدید و از نزدیک با امکانات و تجهیزات آزمایشگاه ها و کارگاه های این واحد دانشگاهی آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر، این بازدید به منظور توسعه و تصویب رشته های مورد نیاز دانشگاه انجام شد و دکتر مولایی و هیأت همراه از سایت دانشگاه و دانشکده تحصیلات تکمیلی و مجموعه کارگاه ها و آزمایشگاه های گروه مهندسی برق بازدید و امکانات و تجهیزات موجود را عالی و قابل تقدیر ارزیابی کردند.

مدیر کل گسترش وزارت علوم، خواستار تعامل دانشگاه با صنعت، کارخانجات و شهرک های صنعتی شد.

محمود دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر نیز با توجه به پتانسیل ها و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در این دانشگاه، خواستار مساعدت در تصویب رشته های تحصیلات تکمیلی شد.

ارسال نظرات