به همت حوزه جندالله شهرستان تفت:

برگزاری گرامیداشت یادواره روستای شواز و گلویک شهرستان تفت

به همت حوزه 2 جندالله شهرستان تفت یادواره راویان عشق گرامیداشت شهدای روستای شواز و گلویک با حضور مردم شهید پرور و انقلابی این روستاها و توابع و خانواده معظم شهدا در حسینیه روستای شواز برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۴۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: به همت حوزه 2 جندالله شهرستان تفت یادواره راویان عشق گرامیداشت شهدای روستای شواز و گلویک با حضور مردم شهید پرور و انقلابی این روستاها و توابع و خانواده معظم شهدا در حسینیه روستای شواز برگزار گردید.

 این مراسم با تشکیل شورای اداری شهرستان در روستای شواز تشکیل گردید و نماز جماعت به امامت حجه السلام غفوری امام جمعه محترم شهرستان تفت اقامه گردید.

 سپس دکتر عباسی  از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس بیان نمود و شهدا را ناظر براعمال ما دانست و آمادگی مردم در زمان جنگ نرم دشمن ضروری دانست.

خطیب توانا و یادگار دفاع مقدس حجه السلام غفوری امام جمعه محترم شهرستان تفت  فلسفه وجود انقلاب و وظیفه دفاع از مرز و بوم و ناموس را واجب دانست و از رشادت های رزمندگان گفت و وظیفه ما را بعد از شهدا یادآور شد.

 وی از مردم خواست قدر انقلاب را بدانند، صفوف نماز جمعه و جماعات را متراکم و ارزش ها را ارج نهند.

سپس مداحی و مرثیه سرایی اباعبدالله الحسین توسط برادر محمدی پناه انجام شد. عطر افشانی و نمایشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان همگی بر سفره شهدا میهمان شدند.    

 

ارسال نظرات