خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران بندرترکمن خبرداد:

تدوین دومین کتاب شهید اهل تشیع بندرترکمن

مسول بسیج خواهران بندرترکمن از تدوین کتاب دومین شهید اهل تشیع در بندرترکمن خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۶۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ خواهرپارسا با ذکر این خبرافزود: این کتاب درقالب طرح ستارگان هدایت وآشنایی با زندگینامه شهدا ومعرفی آنان به نسل جوان و پیشرو انجام می شود.

وی تصریح کرد: درراستای تدوین کتابهای شهدای بندرترکمن نخستین اثر رونمایی شده زندگینامه شهید عبدالکریم تقی بایی بود که همزمان با گرامیداشت سالگرد شهید مطهری وروز معلم با حضور خواهر شهید وجمعی از مسولین وخانواده های شهدا رونمایی شد..

پارسا درادامه گفت:گروه تدوین وتهیه طرح ستارگان هدایت این بار به سراغ خانواده شهید الله مراد اسکندریان رفتند تا با جمع آوری خاطرات وسیره اخلاقی شهید به معرفی دومین شهید اهل تشیع در بندرترکمن بپردازند.

مسول بسیج خواهران بندرترکمن اذعان داشت:شناخت نسل جوان امروز با سیره وزندگی شهدا گامی مهم در آشنایی بیشترآنان با مردان بی ادعایی است که برای دفاع از خاک میهن جان خویش را در طبق اخلاص نهاده وبا ایثارگری خود آرامش کنونی را به ما هدیه داده اند خاصه اینکه در عصرجنگ نرم کنونی دشمنان اسلام ذهن جوانان را با هدف تزریق افکار مسوم خود نشانه گرفته اند تا با فلج کردن آن مانع پویایی آنان در جامعه شوند..

پارسا یادآورشد:معرفی شهدا به جوانان موجب بیمه کردن فرزندانی می شود که درک قابل ملموسی با جنگ و دوران دفاع مقدس نداشته اند لذااین طرح گامی در راستای انتقال فرهنگ و ارزشهای دینی آنان با فرهنگ جهاد وشهادت است .


ارسال نظرات
پر بیننده ها