خبرهای داغ:
صلح جو منفرد خبرداد:

بزرگترین ابربیلبورد کشور در قزوین احداث می شود

بزرگترین ابر بیلبورد کشور در قزوین با هدف معرفی مؤلفه های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و با هدف جذب سرمایه گذار و گردشگر در ضلع شمال شرقی اتوبان قزوین _ زنجان (یکهزار و 800 متری ورودی بوستان باراجین) نصب می شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۶۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین صلح جو منفرد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با اعلام این خبر افزود: قزوین از بزرگترین ابربیلبورد کشور بهره مند می شود و با توجه به اینکه شهرمان در شاهراه عبور به شمال، غرب و شمال غرب کشور محسوب شده و بیش از 18 استان کشور را به هم وصل می کند، وجود یک ابر بیلبورد برای معرفی جاذبه های متنوع شهرمان به مسافران ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه ابربیلبورد فوق به ایجاد فضای تبلیغاتی کم نظیر در قزوین کمک می کند، ادامه داد: بزرگترین ابربیلبورد کشور با بیش از 400 متر مربع مساحت، در زمین تملک شده ای به مساحت حدود یکهزارو 300 متر مربع نصب می شود و در حال حاضر طراحی آن به اتمام رسیده و برای واگذاری به پیمانکار آماده می شود.

این عضو شورا با اشاره به تأکیدات اعضای کمیسیون فرهنگی برای احداث این ابر بیلبورد، گفت: جلسه کمیسیون فرهنگی به منظور نظارت بر چگونگی اجرا تشکیل شد و یکی از مهمترین تأکیدات آن انتخاب سازنده بومی با حداقل هزینه و استحکام زیبایی ظاهری سازه کامل بود.

صلج جو یادآور شد: کمیسیون نظارت کامل بر محتوای موضوعات و مسائلی دارد که قرار است در قالب این ابربیلبورد برای عموم انعکاس داده شود و در پایان باید به تصویب کمیسیون برسد.

این عضو شورا یادآورشد: تمامی اعضای کمیسیون فرهنگی تأکید دارند که توانمندی شهرمان در قالب این ابربیلبورد باید به رخ مسافرین و به ویژه عبوری ها کشیده شود تا در آینده قزوین مقصد و پایلوت گردشگری شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جزیره کیش بهره مند از یک ابربیلبورد 400 متر مربعی است که با احداث ابر بیلبورد قزوین با بیش از 400 متر مربع، فضای تبلیغات محیطی شهر قزوین گسترده تر از قبل خواهد شد.

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها