رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: نمایندگان شورای عالی استان‌ها برای حل موانع و مشکلات و نارسایی‌های شوراهای شهر و روستا می‌تواند بسیار مفید باشد.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۷۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، همایش شوراهای شهرستان نیر با حضور رئیس شورای عالی استانهای کشور در فرمانداری نیر برگزار شد.

غلامرضا بصیری‌ پور رئیس شورای عالی استان‌های کشور به نمایندگان خوب استان در شورای عالی استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: در این بین نماینده شهرستان نیر ممی‌زاده در شورای عالی استان‌ها که از نیروهای فعال و توانمند است بسیار برای حل موانع و مشکلات و نارسایی‌های شوراهای شهر و روستا می‌تواند مفید فایده باشد.

بصیری‌پور از مسئولان شهرستان نیر خواست تا در همراهی و همسویی با شوراها با دقت و توجه جدی‌تر ورود پیدا کرده و در این همسویی و همراهی متولیان امر را در پارلمان‌های محلی یاری کنند.

وی به بحث بیمه شوراها اشاره کرد و گفت: در بحث بیمه شوراها به نتایجی رسیدیم و پیگیر آن هستیم که در آینده نزدیک به تصویب می رسد.

رئیس شوراهای عالی استانهای کشور با بیان اهمیت بحث آموزش شوراها گفت: شورا باوری و شورا یاوری باید در بین شوراها جا بیفتد تا جایگاه شوراها واقعی شود و در این خصوص ما آموزش های لازم را برای شوراها برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره شورای برتر خبر داد و گفت: بزودی جشنواره شورای برتر با هدف شناسایی شوراهای برتر برگزار خواهد شد.

اکبر صمدی فرماندار نیر هم با اشاره به نقش شوراها در پیشبرد اهداف دولت در روستاها گفت: شوراها پل ارتباطی مردم با دولت هستند که اگر به وظایف خود درست عمل کنند شاهد رونق و شکوفایی روستاها خواهد شد.

در این همایش برخی از شوراهای اسلامی شهرستان نیر مشکلات خود را مطرح کردند.

در پایان مراسم لوح شورا یاوری به فرماندار شهرستان نیر به منظور حمایت از شوراها اعطا شد.

ارسال نظرات