مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل/

دهیاری‌های شهرستان نیر تجهیز می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل گفت: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز امسال دهیاری‌های شهرستان نیر به ماشین‌آلات سنگین تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۷۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر طوبی، در بازدید از روستاهای بخش مرکزی نیر اظهار داشت: در سال گذشته برای تجهیز دهیاری‌های استان به ماشین‌آلات سنگین 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود که با این اعتبارات شاهد خرید ماشین‌آلات و تحویل آن به دهیاری‌های بوده ایم.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل افزود: بخشی از این اعتبارات به شهرستان نیر اختصاص یافته که امسال نیز برای تجهیز دهیاری‌های شهرستان نیر یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و یک دستگاه ماشین بل بکو به دهیاری‌های این شهرستان خریداری و اختصاص می‌یابد تا در مواقع لازم از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی باید در اولویت مسئولان باشد، تصریح کرد: روستاییان نقش و تاثیر بسزایی در توسعه و رشد اقتصادی منطقه با تولید انواع محصولات ایفا می‌کنند که برای تداوم این تولیدات باید تلاش کنیم و از این قشر حمایت‌های لازم را انجام داده و زمینه توسعه مناطق روستایی را فراهم آوریم تا شاهد کاهش مهاجرت‌ها از مناطق روستایی به مناطق شهریی باشیم.

در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه دولت یازدهم گام‌های اساسی را برای محرومیت‌زدایی و توسعه و عمران مناطق روستایی برداشته است، گفت: در برنامه ششم توسعه اهتمام جدی برای توسعه و عمران مناطق روستایی و محرومیت‌زدایی از این مناطق برداشته شده می‌شود.

کمال‌الدین پیرموذن با بیان اینکه برنامه ششم توسعه تا 2 ماه آینده در کشور تدوین می شود، افزود:‌در این برنامه حمایت از بخش کشاورزی، اشتغال، صنعت و صادرات مد نظر بوده و رشد اقتصادی در این برنامه تعریف و در راستای آن تلاش‌های همه‌جانبه‌ای انجام خواهد شد.

ارسال نظرات