مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: امسال یک دستگاه ماشین آتش نشانی و ماشین بیل بکهو به دهیاری های شهرستان نیر اختصاص می یابد.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۷۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل و پیرموذن نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیر بازدید کردند.

طوبی مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل در این بازدید گفت: سال گذشته یک میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات دهیاری اختصاص یافته بود و امسال هم یک دستگاه ماشین آتش نشانی و یک دستگاه ماشین بل بکو به دهیاریهای شهرستان نیر اختصاص می یابد.

سبحانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز گفت: امسال برای اجرای طرح هادی 110 روستا در استان بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: پارسال با اعتبار 15 میلیارد تومان طرح هادی 200 روستای استان اردبیل اجرا شده است.

سبحانی از اختصاص 10 هزار تن قیر برای آسفالت روستاهای نیاز به آسفالت خبر داد و افزود: بیش از 3 میلیارد تومان برای تهیه طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار اختصاص یافته است.

در این بازدید پیرموذن نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به خدمات دولت در منطقه گفت: محرومیت زدایی از چهره روستاها از جمله برنامه های دولت تدبیر و امید است.

ارسال نظرات