رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در ماه اکتبر تعدادی از تور گردان‌های اتریشی به ایران می‌آیند تا قابلت‌های ما در زمینه گردشگری به آنها نشان داده شود و امیدواریم که در ماه‌های آینده شاهد ورود تورهایی از این کشور باشیم.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۸۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن جلال پور با اعلام این خبر اظهار کرد: کشور اتریش در زمان تحریم‌های غرب علیه ایران، ما را تنها نگذاشه بود و در زمینه‌هایی مانند واردات نفت و صادات کالا با ایران همکاری داشته است.

وی خاطرنشان‌کرد:  این کشور همواره خود را در این شرایط  به ایران متعهد می‌دانست و جزو آخرین کشورهای بود که تحریم‌ها را با اکراه علیه ما همراهی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به زمینه‌هایی همکاری ایران و اتریش ادامه داد:  ما می‌توانیم همکاری‌های خوبی در زمینه‌های محصولات ارگانیک ،بذر، نهال، مدیرآب و پساب همکاری داشته باشم و محصولاتی سنتی را نظیر، نفت، انرژی، فرش و خشکبار به این کشور صادر کنیم. 

وی با اشاره به اینکه، ایران می‌تواند منطقه خوبی برای گردشگران اتریشی باشد گفت: در ماه اکتبر تعدادی از تورگردان اتریشی به ایران می‌آیند و قابلتی‌های ایران در زمینه گردشگری به آنها نشان داده می‌شود و ما امیدواریم که در ماه‌های آینده شاهد ورود تورهای از این کشور باشیم.

گفتنی است که در نشست مشترک ایران و اتریش  15 تفاهم نامه به رقم 80 میلیون یورو بین دو کشور به امضا رسید که بنا بر اعلام رئیس اتاق فدرال اتریش می‌توان این رقم را به زودی تا 5 برابر افزایش داد.

ارسال نظرات