خبرهای داغ:
آیت الله علما:

حوزه علمیه پیش‌قراول ترویج اسلام ناب محمدی است

امام جمعه کرمانشاه حوزه علمیه را پیش‌قراول حرکت عظیم ترویج اسلام ناب محمدی بیان کرد و گفت: حوزه‌های علمیه باید پویایی را اولویت توجه قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۸۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در آئین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه اظهار کرد: طلاب و روحانیان بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید در جامعه نقش فعالی ایفا کنند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه روحانیان پاسدار و حافظ دین هستند، بیان داشت: روحانیت در بین مردم دارای جایگاه ویژه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه طلاب باید به معرفت، ایمان، تقوا و تهذیب را سرلوحه کار خویش قرار دهند، افزود: حوزه علمیه محلی برای ساماندهی انتقال آموزه‌های دینی به افراد جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه باید پویایی را در اولویت توجه قرار دهند، ادامه داد: امروز دشمن تمام تمرکز خود را به حوزه علمیه معطوف کرده، چراکه متوجه نقش روحانیت و مذهب در جامعه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز اسلام ناب محمدی مرزهای جهانی را درنوردیده و سیل مشتاقان به اسلام و گرایش به آموزه‌های معنوی این دین الهی در حال افزایش است، گفت: باید با افزایش دانش و تلاش برای ترویج اسلام در زمینه رساندن پیام اسلام به جهانیان قدم برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حوزه علمیه را پیش‌قراول این حرکت عظیم بیان کرد و متذکر شد: روحانیان باید متوجه باشند رفتار و کردارشان توسط مردم رصد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار