خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: علما، روحانیون و مردم اهل سنت استان کرمانشاه برای تماشای فیلم محمد رسول الله(ص) دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۹۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عباس سروری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امکانات و تجهیزات نمایش فیلم محمد رسول‌الله(ص) در شهرستان‌های استان کرمانشاه به‌دلیل اینکه فیلم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نمایش آن به صورت دیجیتال انجام می‌شود وجود ندارد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: براین اساس و با توجه به پیام فیلم محمد رسول الله(ص) از علما، روحانیون و مردم اهل سنت استان کرمانشاه برای تماشای این فیلم در کنار سایر هم‌استانی‌ها دعوت شده است که این موضوع در چند روز آینده رخ خواهد داد.

سروری این فیلم را اثری فاخر و در جهت ترسیم چهره‌ای حقیقی از دین مبین اسلام بیان کرد و گفت: از ابتدای نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در استان کرمانشاه گروههای مختلف اجتماعی همچون اعضای کانون مداحان، هنرمندان و غیره به تماشای این فیلم در سینما آزادی کرمانشاه نشسته‌اند.

وی نمایش‌های ویژه این فیلم را در کرمانشاه حائز اهمیت دانست و افزود: فروش فیلم محمد رسول‌ الله(ص) در سینما آزادی و فرهنگ کرمانشاه رکورد فروش و تعداد تماشاگر را تاکنون به خود اختصاص داده و رقم فروش این فیلم در استان به عدد 270میلیون ریالی رسیده است.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه زبان گویا و زیبای هنر را بستری مناسب برای انتقال پیام دین اسلام بیان کرد و گفت: اثر فاخر محمد رسول‌الله‌(ص) در سانس‌های 9‌، 14، 17 و 20:30 سینمای آزادی و در سینما فرهنگ در سانس‌های 15، 18 و 21 به نمایش در می‌آید.


ارسال نظرات