مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای استان اردبیل خبر داد و گفت: با تخصصیص این اعتبارات در نظر گرفته شده طرح هادی برای ۱۱۰ روستای استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۳۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرهاد سبحانی، در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیر اظهار داشت: اجرای طرح هادی در مناطق روستایی از اهمیت و تاثیر بسزایی در عمران و آبادانی مناطق روستایی برخودار بوده که برای تسریع در عمران روستاها تلاش می‌کنیم تا این طرح را در کمترین زمان ممکن در روستاها اجرایی و عملیاتی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای استان اردبیل خبر داد و افزود: با تخصیص این اعتبارات در نظر گرفته شده طرح هادی برای 110 روستای استان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز مبلغ 150 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در 200 روستای استان اردبیل هزینه شده و این روستاها از مزایای اجرای طرح هادی بهره‌مند شدند و شاهد توسعه و عمران هر چه بیشتر در این مناطق در سال گذشته بودیم.

سبحانی با اشاره به اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای تهیه طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار استان بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با تهیه و اجرای طرح هادی در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان آنها را از عمران و توسعه بیشتری بهره‌مند کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از اختصاص 10 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت روستاهای استان اردبیل خبر داد و افزود: امیدواریم با اختصاص این قیر برای عمران و توسعه راه‌های روستایی زمینه تردد و عبور و مرور راحت و ایمن برای اهالی و ساکنان مناطق روستایی فراهم شده و حوادث در این راه‌ها کاهش یابد.

ارسال نظرات