فرماندار گرمی/

۶۳ روستای شهرستان گرمی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند

فرماندار شهرستان گرمی گفت:‌ عملیات آبرسانی به ۶۳ روستای شهرستان گرمی آغاز شده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ساکنان این مناطق از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۳۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد، در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: عملکرد و خدمات دولت آن گونه که شایسته است انعکاس نیافته به طوری که در شهرستان گرمی این عملکرد و اقدامات چشمگیر است و باید منصفانه و مطلوب بازگو شود.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از 80 پروژه عمرانی و خدماتی با اختصاص بالغ بر 170 میلیارد ریال، هزینه کلان دولت در امر بهداشت و سلامت، توزیع رایگان دارو در درمانگاه تامین اجتماعی به ارزش ریالی 700 میلیون ریال نمونه‌ای از آن است.

وی با اشاره به اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال به عمران شهری گرمی تصریح کرد: گازرسانی به روستاها با اختصاص اعتبار 70 میلیارد ریالی و شروع عملیات آبرسانی به 63 روستا از جمله خدمات دولت در شهرستان گرمی است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات از عملکرد و فعالیت حوزه کاری خود به‌ویژه از تریبون نماز جمعه به مردم گزارش دهند.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه همدلی و همزبانی بین مسئولان گرمی وجود دارد و همه با تمام توان خود در راستای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، گفت: موضوع منطقه آزاد نباید به موضوع احساسی و هیجانی تبدیل شود چرا که منطقی و از مجاری قانونی پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان گرمی افزود: استاندار اردبیل تاکید و تلاش ویژه‌ای بر توجه به گرمی در ترسیم نقشه منطقه آزاد تجاری استان دارد و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز عنایت ویژه‌ای به سهم گرمی در منطقه آزاد داشته و در سطح شهرستان گرمی نیز امام جمعه گرمی، فرمانداری و نماینده مردم در مجلس نیز تلاش و پیگیری جدی برای توجه به سهم شهرستان گرمی در ترسیم نقشه منطقه آزاد تجاری استان را دارند.

وی با تاکید بر تلاش ادارات برای عمل به وظایف ذاتی اظهار کرد: با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم و باید با هدف خدمت به مردم و حل مشکلات آنان پیش رفت و هر کسی توان خدمتگذاری به مردم را نداشته باشد هم دنیا و هم آخرت خود را تباه ساخته است.

فرماندار گرمی توجه روسای ادارات به ظرفیت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمی را ضروری دانست و گفت: دهکده توریستی، شیرآلات قهرمان و مجتمع گردشگری گیلارلو از جمله ظرفیت‌های توسعه گرمی است که باید اهتمام جدی و همکاری صمیمانه روسای ادارات بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها باشد.

رحیمی‌زاد برنامه‌ریزی مدون و دراز مدت توسعه و پیشرفت شهرستان گرمی را خواستار شد و افزود: باید با استخراج آمارهای دقیق و توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه برنامه‌ریزی مدونی برای توسعه و عمران گرمی ارائه کرد.

رئیس شورای اداری گرمی با اشاره به تلاش‌های زود هنگام تبلیغاتی برخی نامزدهای انتخاباتی با وعده‌های نشدنی به مردم گفت: برخی نامزدها وعده‌ای را می‌دهند که اصلا در توان‌شان نیست و مردم هوشیارانه با بررسی توان و انگیزه آنها، فرد توانمندی که توانائی حل مشکلات مردم را دارند را انتخاب می‌کنند.

ارسال نظرات