معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: با تشکیل کارگروه توسعه دولت الکترونیک در اردبیل زمینه‌‌های تحقق و توسعه دولت الکترونیکی در اردبیل فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۵۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اقبال عباسی ،در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان اردبیل اظهار داشت: کارگروه توسعه دولت الکترونیک به منظور توسعه یکپارچه خدمات الکترونیکی در استان اردبیل تشکیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: این کارگروه در راستای راهبری و توسعه دولت الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی و مدیریت بر اجرای مصوبه شورای عالی فناوری اطلاعات تشکیل شده است.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه خود را به منظور ایجاد هماهنگی در برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر توسعه خدمات الکترونیکی و اجرای مصوبات این کارگروه اهتمام ویژه داشته باشند.

عباسی با تاکید بر تشکیل منظم جلسات کارگروه توسعه الکترونیکی در استان و مکانیزه کردن فرآیندهای اداری و نحوه نظارت و مدیریت بر روند اجرای آنها بیان کرد: باید در این زمینه با هدف کاربردی کردن دولت الکترونیک در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تصمیمات کارگروه با جدیت پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل تصریح کرد: این کارگروه باید نهایت تلاش خود را انجام دهد تا سیاست‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و راهبردی‌های لازم را برای بهبود کیفیت ارایه خدمات، دسترسی آسان و کاهش هزینه‌ها و تصدی‌گری در بدنه دولت گام‌های موثرتری را بردارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک می‌تواند ارتقای شاخص های توسعه و بهره‌وری دراستان را به دنبال داشته باشد، گفت: مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، سریع و چابک بودن، فراگیری، کارآمدی و اثربخشی، افزایش مشارکت شهروندان و فراهم کردن اطلاعات و خدمات دولتی متناسب با نیاز شهروندان و تسهیل دسترسی به خدمات و اطلاعات باکیفیت از جمله اهداف توسعه دولت الکترونیکی است.


ارسال نظرات