رئیس شرکت فرآورده های نفتی اردبیل از افزایش پنج درصدی مصرف بنزین در استان طی پنج ماهه اول سال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۵۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات جایگاههای CNG شهرستان نیر با حضور رئیس شرکت فرآورده های نفتی اردبیل در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه آقامحمدیان رئیس شرکت فراورده های نفتی اردبیل با اشاره به افزایش پنج درصدی مصرف سوخت بنزین در استان گفت: طی 5 ماه اول سال 138میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه به مصرف گازوئیل و نفت سفید هم اشاره کرد و گفت: در مصرف گازوئیل طی پنج ماه اول سال 143میلیون لیتر با کاهش 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بودیم و در مصرف نفت سفید طی 5 ماه نخست سال با مصرف بیش از 16 میلیون لیتر و کاهش 13 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

آقامحمدیان در ادامه به تعداد جایگاههای CNG استان و فرآورده های نفتی هم اشاره کرد و گفت: در سطح استان اردبیل 60 جایگاه CNG وجود دارد که از این تعداد 20 جایگاه دو منظوره و 40جایگاه تک منظوره می باشد و همچنین 56 جایگاه فرآورده های نفتی وجود دارد.

وی در ادامه به ذخیره کردن نفت سفید قبل از شروع فصل زمستان هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرکت فرآورده های نفتی در خصوص ذخیره کردن نفت سفید اقدامات لازم را انجام داده و در این خصوص هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و متقاضیان می توانند با در دست داشتن کوپن، فرآورده های نفتی خود را از این شرکت خریداری نمایند.

در این جلسه صمدی فرماندار نیر هم با اشاره تعداد سی ان جی های موجود در شهرستان گفت: دو جایگاه CNG در شهر نیر و شهر کورائیم وجود دارد که نیاز به توجه جدی دارند.

وی همچنین خواستار انتقال این جایگاهها به بخش خصوصی شد.

ارسال نظرات