خبرهای داغ:
ضرورت نظارت بر حوزه سیاسی بی معاون استانداری؛
شنیده ها از احتمال انتصاب یک بخشدار جدید در کرمانشاه نشان می دهد که حوزه سیاسی استانداری کرمانشاه ممکن است به دنبال ایجاد حاشیه های جدید برای استان باشد.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۶۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شنیده ها از احتمال انتصاب یک بخشدار جدید در کرمانشاه نشان می دهد که حوزه سیاسی استانداری کرمانشاه ممکن است به دنبال ایجاد حاشیه های جدید برای استان باشد.

 

بر اساس این گزارش در روزهای گذشته خبر از انتصاب شخصی به عنوان بخشدار یکی از شهرستان های حساس و نزدیک به مرز استان کرمانشاه (جوانرود) در شبکه های اجتماعی استان منتشر می شود که نیاز است حوزه سیاسی بدون معاون استانداری کرمانشاه نسبت به آن پاسخگو باشد.

 

یکی از نزدیکان نسبی فرد مذکور (برادر) از اعضای گروهک منافقین است که بعد از عضویت در این گره در کشورهایی مثل ایتالیا و فرانسه اقامت داشته است.

 

مواضع گزینه احتمالی برای بخشداری این شهرستان مهم، به گونه ای نیست که بتوان وی را در یک منصب سیاسی گمارد و البته ارتباط نسبی با یکی از اعضای گروهک منافقین نیز این موضوع را حساس تر می کند.

 

واکنش نهادهای نظارتی در شرایطی که گروهک های تروریستی متعدد و ضد انقلاب در تلاش برای رخنه و نفوذ هستند در چنین مواردی بسیار حساس و ضروریست. چنین انتصابهایی می تواند یک گاف امنیتی بزرگ برای استان به همراه داشته باشد.

 

همچنین نظارت بر انتصابات سیاسی و امنیتی در شرایطی که این حوزه در استان حدود 6 ماه است که بی متولی (بعد از پایان حکم و برکناری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه)  است و افراد کم تجربه با سابقه رفتار و اظهارات نسنجیده در آن قدرت تصمیم گیری دارند ضروری تر از همیشه است.

ارسال نظرات