فرماندار نیر از فعالیت 55 تعاونی با چهار هزار نفر عضو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۶۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، همایش تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان نیر با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم منوری مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی از وجود یک هزار و 835 تعاونی در اردبیل خبر داد و گفت: از مجموع هفت تعاونی برتر کشور دو تعاونی از استان اردبیل در همایش کشوری تعاون انتخاب شدندکه این نشان از فعالیت استان در بخش تعاونی می باشد.

در ادامه حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر هم همکاری در خوبی ها و نیکی ها را در تعاون مهم برشمرد و گفت: تجلیل از تعاونی های نمونه مهمترین گام در شناساندن افراد نیکوکارمی باشد که در کار خود به نحو احسن فعالیت داشتند و در تولید به کشورشان خدمت بسزایی کرده اند.

در ادامه صمدی فرماندار شهرستان نیر هم از فعالیت 55 تعاونی در شهرستان خبر داد و گفت: نزدیک به 4 هزار نفر عضو این تعاونی ها بوده و در مجموع این شرکتهای تعاونی برای بیش از 655 نفر ایجاد اشتغال نموده اند.

وی افزود: این اشتغال زایی در بخش های مختلف دامپروری، صنعت و معدن و خدمات گردشگری می باشد.

در پایان مراسم از سه تعاونی برتر شرکت تعاونی تولیدی کشاورزی شماره 4 نیر، شرکت تعاونی پروار بندی بره و کبک سپید نشان گلستان و شرکت تعاونی تلاشگران دامپرور نیر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات