در آستانه هفته دفاع مقدس و در روزهای 19 و 20 شهریور ماه رزمایش رزمی فرهنگی لبیک یا محمد رسول الله در مشگین‌شهر با حضور گردان های بیت المقدس شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۷۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

سرهنگ پاسدار محمد پورمند، فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازمشگین شهر، برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی لبیک یا محمد رسول الله در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با سایر شهرستان های استان اردبیل در روزهای پنج شنبه و جمعه، 19 و 20 شهریور ماه با عنوان لبیک یا محمد رسول الله برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء توان نیروهای بسیجی در قالب مجموعه‌های سازمان‌یافته جهت ‌مقابله با تهدیدها و تحریم های دشمنان عنوان کرد و افزود: این رزمایش با حضور گردان های بیت المقدس شهرستان به مدت دو روز در محل پادگان قدس شهرستان برگزار و شرکت کنندگان در این رزمایش با تمرین و اجرای تاکتیک‌ها و راه‌حل‌های مختلف سعی تلاش خواهند کرد در مقابل دشمنان فرضی ایستادگی کرده و توان رزمی خود را افزایش داده و به نوعی آموخته های خود را در سال های گذشته بازآموزی کنند.

پورمند با اشاره به محوری ترین برنامه های رزمایش آتی گفت: صبحگاه مشترک، اجرای تاکتیک‌های مختلف همچون دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌های داخلی، عملیات امداد و نجات از جمله محوری ترین برنامه ها در این رزمایش خواهد بود که طبق برنامه ریزی های انجام شده عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان همیشه در صحنه همچون 8 سال دفاع مقدس آماده اجرای هر گونه ماموریت محوله و ابلاغی از رده های بالاتر هستند تا با ادامه راه شهدا و امام راحل و با تبعیت از ولایت فقیه پرچم حکومت اسلامی را به صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) برسانند.

فرمانده سپاه مشگین‌شهر با بیان اینکه بسیجیان سلحشور راه استکبار ستیزی، ایثار و شهادت طلبی را از امام شهدا به ارث برده اند و ادامه دهنده راه انان خواهند بود افزود: تولد تفکر بسیجی، رشد باورهای دینی، ایجاد الگوی مبارزه با استکبار و گسترش پیام انقلاب در جهان از یادگاران 8 سال دفاع مقدس می‌باشد.

ارسال نظرات