مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت کار جمعی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان فعالیت‌های گروهی دانش‌آموزان در استان اردبیل گسترش و توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۸۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صابر سپهری، در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت جمعی دانش‌آموزان و سازمان دانش‌آموزی در تربیت اجتماعی این قشر بسیار مهم و موثر بوده که می‌تواند نتایج و ثمرات مثبتی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: گسترش و ترویج فعالیت‌های گروهی دانش‌آموزان از اولویت‌های کار سازمان دانش‌آموزی است که باید مد نظر قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این حوزه با دقت مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم با ترویج این فعالیت‌ها شاهد تعالی و توسعه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان استان باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برخی از مشکلات موجود در سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل بیان کرد:‌ باید تلاش و جدیت بر رفع مشکلات مربوط به نیروی انسانی در این حوزه باشد تا بتوانم به اهداف تربتی مورد نظر در استان برسیم.

مصطفی کافی سازمان دانش‌آموزی را رکن مهم فعالیت‌های گروهی و اجتماعی دانست و گفت: با توجه به اهمیت این سازمان باید تقویت فعالیت‌ها در این حوزه مد نظر مسئولان آموزش و پرورش استان بوده و در این زمینه شاهد همکاری و مشارکت همه‌جانبه متولیان امر باشیم.

وی در زمینه وظایف شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: براساس دستورالعمل، این شورا با هماهنگی سایر نهادهای اجرایی برای بررسی و تصویب برنامه‌های سالانه، همکاری با سایر دستگاه‌های مرتبط، پشتیبانی از برنامه‌های اجرایی و مساعدت در تامین نیروی انسانی تشکیل می‌شود.

ارسال نظرات