فرماندار پارس‌آباد/

واحدهای خدماتی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در پارس‌آباد گسترش می‌یابد

فرماندار شهرستان پارس‌آباداز فعالیت یک هزار و ۸۰۰ واحد خدماتی در سطح شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: راه‌اندازی این واحدها و حمایت از سرمایه‌گذاران نقش و تاثیر بسزایی در کاهش بیکاری دارد.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۸۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنایع تبدیلی، دامپروری و برخی حوزه‌های دیگر دارد که به نحو مطلوبی از آنها بهره‌برداری نشده است.

وی افزود: با وجود این ظرفیت‌های بسیار بالا در حال حاضر بیشترین نرخ بیکاری استان در این شهرستان بوده که این امر بیانگر منغفول ماندن از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مختلف شهرستان پارس‌آباد است که با توجه به اینکه بیکاری دروازه ورود به بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، باید بیش از گذشته از این توانمندی‌ها بهره‌برداری کنیم.

احمدی با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی برای ایجاد اشتغال در منطقه بیان کرد: باید در این زمینه دستگاه‌های متولی در این حوزه با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد طرح‌های پایدار و جذب سرمایه‌گذاری همکاری و مشارکت همه‌‌جانبه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به تخصییص 63 میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تاثیر این تسهیلات در ایجاد اشتغال انتظار می‌رود سهم عمده‌ای با توجه به موقعیت شهرستان به منطقه اختصاص یابد که امیدواریم با این امر بتوانیم برای بخشی از افراد جویای کار اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

وی از فعالیت یک هزار و 800 واحد خدماتی در سطح شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: راه‌اندازی این واحدها و حمایت از سرمایه‌گذاران نقش و تاثیر بسزایی در کاهش بیکاری دارد که باید در این زمینه اقدامات اساسی توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

وی با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر با سرمایه‌گذارانی که اقدام به احداث سیلو و کارخانه آرد در شهرستان کرده‌اند، گفت: باید مسئولان مربوطه برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی و خدماتی نیمه‌فعال و راکد همت کنند و با برنامه‌ریزی‌های مناسب و استفاده از ظرفیت‌های این واحدها زمینه اشتغال برخی از افراد جویای کار را در این واحدها فراهم آورند.

ارسال نظرات