همایش تجلیل از بهورزان شهرستان گرمی مغان با حضور مسئولان محلی و استانی در سالن حافظ شهرستان گرمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۹۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگرمی، مجید محمد غریبانی،مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مغان در این مراسم با بیان اینکه الفبای بهداشت وجود آب شرب کافی و استاندارد است، تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده روستائیان شهرستان، انتظار می رود برای رفع این معضل برنامه ریزی شود.

میرعلی رحیمی زاد سرپرست فرماندار شهرستان نیز گفت: در بهداشت روستایی مشکلات عدیده ای داریم و انتظار می رود شبکه بهداشت به عنوان ناظر بر سلامت مردم در این زمینه با همکاری ادارات اقدام شود.

وی همکاری دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات بهورزان را خواستار شد و افزود: تخصیص اعتبار در حوزه سلامت و بهداشت مردم هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای داشتن کشوری عاری از هرگونه بیماری است.

میرقسمت موسوی نماينده مغان نیز در این مراسم بهورزان را سربازان نظام در بخش سلامت دانست و افزود: برای رفع مشکل آب روستائیان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به طور ویژه برنامه ریزی لازم را داشته ایم.

همچنین افتتاح مرکز جدید و مجهز رادیولوژی و سونوگرافی بیمارستان ولایت به همراه راه اندازی یک دستگاه آمبولانس مجهز در بیمارستان گرمی با اعتبار بالغ بر ده میلیارد ریال از دیگر برنامه های امروز بود.

ارسال نظرات