انباشت نخاله های ساختمانی در جاده سید دانیال /هیچ نظارتی از سوی امور آب به رودخانه سید دانیال وجودندارد

انباشت نخاله و زباله در مسیر ورودی روستای سید دانیال و پایین دست کارخانه نئوپان چهره زشتی را به این مسیر بخشیده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۱۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مسیر خروجی از طرف شهر خلخال به طرف جاده سید دانیال و امامزاده سید دانیال (ع) و کارخانه نئوپان خلخال می رود ولی بی توجهی مسئولین ذیربط در حوزه امور و آب باعث شده است که مسیر این جاده و روخانه همجوار این جاده پر از نخاله های ساختمانی و انباشت آن شود.

اهالی روستای خانقاه سادات و ساکنان خروجی شهر خلخال به طرف امامزاده سید دانیال از این وضعیت نخاله ها و نابودی محیط زیست این رودخانه ناراحت و گله مند هستند.

در حال حاضر با گذر ازاین جاده به طرف روستای خانقاه سادات می توان انباشت نخاله های ساختمانی را دید که شهروندان بی ا عتنا به حفظ محیط زیست آن در گوشه ای از این جاده رها ساخته اند.

به گزارش ازناو، لازم و ضروری است مسئولین شهرستان با توجه به این موضوع که یکی از امامزاده های مهم شهرستان خلخال در این مسیر قرار دارد نسبت به پاکسازی این مسیر توسط ارگان های ذیربط اقدام لازم را تسریع نمایند.

اهالی روستای خانقاه سادات نیز اظهار داشت که نخاله های ریخته شده در مسیر از روستا ریخته نشده است بلکه شبانه به دور از چشم شهرداری افرادی که در حال ساخت و ساز هستند نخاله های ساختمانی از سطح شهر خلخال به این مسیر حمل می کنند که لازم است برخورد قانونی با این متخلفان صورت گیرد.

ارسال نظرات