رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل/

مسابقات فوتبال پایه استان اردبیل روز جمعه آغاز می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتبال پایه استان اردبیل با شرکت ۲۳ تیم از مناطق مختلف استان روز جمعه در اردبیل شروع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۲۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، صمد نوتاش، در گفت‌وگویی اظهار داشت: به‌منظور حمایت از فوتبال پایه و گسترش فوتبال در میان نونهالان و نوجوانان و ایجاد انگیزه و رقابت این مسابقات برگزار می‌شود تا شاهد رشد و توسعه فوتبال پایه در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد انگیزه در بین فوتبالیست‌های نوجوان این مسابقات به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و از تیم های شرکت‌کننده هیچ هزینه ورودی دریافت نخواهد شد، گفت: امیدواریم گروه‌های پایه در این رقابت‌ها با تمام قدرت ظاهر شوند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتبال پایه استان فاقد حامی مالی هستند و با موافقت هیئت فوتبال، تیم‌های فوتبال پایه از پرداخت هزینه معاف شده‌اند که این امر یک امتیاز ویژه برای تیم‌های شرکت‌کننده محسوب می‌شود.

نوتاش از اعزام 4 مربی فوتبال استان اردبیل به همایش فوتبال پایه کشور خبر داد و افزود: در این همایش مربیان فوتبال پایه آخرین قوانین و مقررات به‌روز فوتبال پایه را فرامی‌گیرند که این امر نقش بسیار مهمی در پرورش مربیان بااستعداد در کشور دارد.

وی بیان کرد: در همایش مربیان فوتبال پایه که در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود، از استان اردبیل، احمد آقایی، حسین شیخی، محمد زلالی و خانم پروین هژبری حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار