مدیرکل استاندارد اردبیل/

دانشگاه آزاد مشگین‌شهر تأیید صلاحیت آزمایشگاهی همکار دریافت کرد

مدیرکل استاندار استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر به عنوان نخستین مرکز آموزشی استان اردبیل موفق به دریافت تأیید صلاحیت آزمایشگاهی همکار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۲۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هاشم علائی، در جلسه بررسی راهکارهای ارتقای استاندارد در اردبیل اظهار داشت: به منظور ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی مشگین‌شهر به عنوان نخستین مرکز آموزشی استان موفق به دریافت تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد شده است.

وی گفت : در اجرای اصل 44 قانون اساسی و بر اساس مصوبات شورای استاندارد استان و تأکید استاندار اردبیل در جلسه شورای استاندارد مبنی بر ارتباط قوی و بیشتر صنعت با دانشگاه و دانشگاهیان، آزمایشگاه دانشگاه آزاد واحد مشگین شهر نخستین مرکز آموزشی استان است که در زمینه انجام آزمون‌های بتن آماده بر اساس شماره استاندارد ملی 6044 موفق به دریافت صلاحیت شد.

علائی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه‌های محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد مبنی بر آموزش و کارآموزی دانشجویان و تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی قبلاً انجام یافته بود که با تأیید صلاحیت آزمایشگاه دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر در حوزه ارتقاء مصالح ساختمانی، اقدام موثری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اداره کل استاندارد آماده همکاری بیشتر برای تحکیم این ارتباط است، افزود: امیدواریم با ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با دانشگاه و همکاری لازم در حوزه‌های مختلف کاری، بتوانیم در مسیر ارتباط صنعت با دانشگاه گام‌های محکمی برداریم.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای که با حضور ریاست و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر در محل اداره کل استاندارد استان انجام شد، گواهی تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر به ریاست این دانشگاه ارائه شد.

ارسال نظرات