همایش مسئولین بازرسی مسئولین اجرایی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان اردبیل صبح امروز در استانداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۲۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیر گروه راهبردی و مدیریت عملکرد وزارت کشور، در همایش مسئولین بازرسی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در استانداری اردبیل اظهار داشت: دوره‌های آموزشی مسئولین بازرسی دستگاه‌های اجرایی برای آشنایی این مسئولین با وظایف بازرس‌ها در کشور افزایش می‌یابد و در این راستا وزارت کشور برنامه‌ریزی منسجمی را اتخاذ کرده است.

یاسینی با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت در دستگاه‌های اجرایی استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در این راستا نیاز است دوره‌های تخصصی برای مسئولین با محوریت نظارت، ارزیابی و عملکرد برگزار شود تا شاهد سلامت اداری در کشور باشیم.

وی بیان کرد: استفاده از سیستم‌های نوین دنیا در بازرسی و ارزیابی عملکرد کارکنان اداری یکی از نیازهای اساسی است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنترل و نظارت عملکرد و فعالیت‌های کارکنان خود تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

مدیر گروه راهبردی و مدیریت عملکرد وزارت کشور تصریح کرد: جشنواره‌های مختلفی برای آموزش بازرسی، ارزیابی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در کشور برگزار شده است تا با ارائه شاخصه‌های مختلف بازرسی، مسئولان بازرسی بتوانند در راستای نظارت و بازرسی دقیق، فعال باشند.

یاسینی افزود: یکی از نیازهای اساسی برای بازرسی و ارزیابی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، سامانه ارزیابی عملکرد است که در این راستا هیئت‌های نظارتی و ارزیابی از 8 استان در سطح کارشناسی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که امیدواریم در بقیه استان‌های کشور نیز شاهد راه‌اندازی این سامانه باشیم.

ارسال نظرات