خبرهای داغ:
مسئول اردویی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
جلالی گفت : اردوهای راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگی است که اثرات مثبت بسیاری در قشر جوان ما می گزارد وآثار آن را می توان در نحوه پوشش و برخورد آنها دید.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۴۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
جلالی مسئول اردویی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در خصوص اردوهای راهیان نور غرب کشوراظهار داشت : از اول مرداد ماه امسال  تا 16 شهریور 1100 نفر را در قالب 18 کاروان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام کردیم.

وی ادامه داد : در اردو های راهیان نور امسال در هر کاروان چند روای و روحانی زائرین را همراهی کردند همچنین در تمام مراحل این اعزام ها خادمین شهدا در تمام مسیرها درزمینه تشریح مناطق حضور داشتند.

مسئول اردویی سپاه انصارالرضا(ع)بیان کرد:این کاروان ها از مناطق مریوان ، باشگاه افسران، تپه الله اکبر،دزلی و ارتفاعات دالانی در کردستان و از یادمان های مرصاد، شهید چمران و منطقه بستان در کرمانشاه بازدید کردند.

جلالی هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی جوانان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس، آشنایی با شرایط رزمندگان در آن زمان عنوان کرد و افزود: باید سعی شود تا از شهدا فاصله نگیریم و ارتباط ما با آنها قطع نگردد.

وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگی است که اثرات مثبت بسیاری در قشر جوان ما می گزارد وآثار آن را می توان در نحوه پوشش و برخورد آنها دید.

مسئول اردویی سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به بالا بودن هزینه این اردو ها گفت : با این وجود اما استقبال از این اردوها همچون سنوات قبل پر شور بوده است.

جلالی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در طول سال ادامه دارد افزود: توصیه بنده به مردم این است که بیش از پیش از این اردوها استقبال کنند چراکه این اردوها هم زیارتی و هم تفریحی است و اثرات بسیار سازنده ای را بر روحیه افراد می گزارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها