آموزش مربیان بسیج در پادگان امام حسن علیه السلام

دوره آموزشی مربیان آموزش نظامی عمومی و پدافند غیرعامل بسیج در پادگان امام حسین علیه السلام سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۵۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پادگان امام حسن علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: دوره بازآموزی و حفظ انسجام مربیان آموزش نظامی عمومی و پدافند غیرعامل بسیج با حضور یکصد نفر مربی در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار مسلم علی بیگی، افزود: این دوره آموزشی با هدف یادآوری مباحث آموزشی، ارتقای سطح مهارت مربیان در سطوح مختلف، افزایش توانمندی مربیان و برآورده ساختن انتظارات آنها در زمینه های آموزشی برگزار شده است.

وی، ادامه داد: این دوره آموزشی به بهره مندی از تجربیات مربیان کمک شایانی می کند و مهارت تدریس این عزیزان را افزایش می دهد.

علی بیگی، به مباحث این دوره آموزشی سه روزه اشاره کرد و گفت: اصول و فنون تدریس، آموزش های تخصصی سلاح، جنگ نوین، تاکتیک، پدافند غیرعامل، عملیات آرام سازی، اصول نگهبانی، قانون حمل و بکارگیری سلاح، عملیات ایست و بازرسی و ... از موضوعات آموزشی این دوره می باشد.

وی، خاطرنشان ساخت: مربیان شرکت کننده در این دوره، در رده های مقاومت بسیج بکارگیری می شوند تا فراگیران بسیجی را آموزش دهند.

ارسال نظرات