استاندار گیلان بر پرداختن به ارزش‌های نظام، انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در راستای گسترش اندیشه دفاع مقدس باید سرمایه‌گذاری کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۶۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،دکتر محمدعلی نجفی در نخستین نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از بسیاری جهات با سایر حکومت‌های دنیا متفاوت است اظهار کرد: اندیشه جمهوری اسلامی ایران براساس امانت‌داری، پرهیز از اسراف و ... شکل گرفته است.

وی با تاکید بر حفظ، آثار و فرهنگ های اصیل دفاع مقدس تصریح کرد: توجه به ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید به عنوان محور مهم در برنامه‌های این هفته مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به رشادت و از خود گذشتگی رزمندگان گيلانی در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: هيچگاه حمايت‌ها و پشتيبانی‌های مردم گيلان در دوران هشت سال دفاع مقدس از اذهان فراموش نخواهد شد.

دکتر نجفی با بیان اینکه سکان فرماندهی جنگ در بسیاری مواقع دست جوانان بود ادامه داد: نباید با گرایشات سیاسی نسبت به نقش‌آفرینان دوران دفاع مقدس عمل کنیم در صورتی که همه وجود یک رزمنده می‌تواند در تمام عرصه‌ها برایمان درس باشد.

وی بر پرداختن به ارزش‌های نظام، انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در راستای گسترش اندیشه دفاع مقدس باید سرمایه‌گذاری کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به راه‌اندازی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های و معرفی روسای کمیته‌ها هفت‌گانه این شورا اضافه کرد: روسای کمیته‌ها موضوعات را با علاقمندی و جدیت مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف عالیه نظام به گذشته‌های پرافتخارمان همچون دفاع مقدس نیازمندیم.

ارسال نظرات