سخنگوی کمیسیون ویژه تولید مجلس گفت: با توجه به احتمال عدم استقبال بخش خصوصی از سرمایه‌گذاری در مناطق محروم، طرحی برای سرمایه گذاری ۱۰۰ درصدی سازمان‌‌های توسعه‌ای در مناطق محروم پیشنهاد شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۹۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسماعیل جلیلی با اشاره به جلسه کمیسیون ویژه تولید ملی و سیاست‌های اصل 44، اظهار داشت: دستور کار این جلسه بررسی طرح اصلاح تبصره 3 بند الف قانون اجرای سیاست‌های اصل 44 بود.

سخنگوی کمیسیون ویژه تولید مجلس تاکید کرد: با توجه به ضعف عملکرد دولت در اجرای این تبصره برای سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته و تلاش مجلس برای جهت‌دهی به سازمان‌های توسعه‌ای در سرمایه‌گذاری این مناطق پیشنهاداتی مطرح شد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با اشاره به اینکه طرحی به منظور افزایش توان سرمایه‌گذاری سازمان‌های توسعه‌ای در مناطق کمتر توسعه یافته پیشنهاد شده است، یادآور شد: این طرح به سازمان‌های توسعه‌ای اجازه می‌دهد، در صورتی که  بخش غیردولتی تمایلی به سرمایه گذاری طبق فراخوان دولت برای سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته نداشت، سازمان‌های توسعه‌ای دولتی موظف است تا 100 درصد سرمایه‌گذاری در مناطق مورد نظر را راسا انجام دهند.

ارسال نظرات