معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران خبر داد

فروش محصولات نمایشگاه زنان و تولیدملی با حداقل قیمت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: محصولات ارائه شده در نمایشگاه زنان و تولید ملی با حداقل قیمت است و کیفیتی در سطح خاورمیانه دارد.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۱۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش بسیج، حجت الاسلام میثم امرودی در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی که صبح امروز در بوستان گفتگو برگزار شد اظهارداشت: در یک خانواده وقتی مرد از دست می‌رود آن خانواده با وجود زن قوام پیدا می‌کند ولی اگر یک زن از خانواده حذف شود آن خانواده متلاشی می‌شود.

وی افزود: همه امکانات موجود در شهر معمولاً مردانه است اما عدالت حکم می‌کند که زن‌ها نیز بتوانند بسیاری از کارها را آزادانه انجام دهند. از این رو بوستان بانوان ، شهربانوها و غیره را راه اندازی کردیم که می‌توان گفت از افتخارات مدیریت شهری محسوب می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه این نمایشگاه باید نگاه مردم را نسبت به زنان تغییر دهد، تصریح کرد: نکته حائز اهمیتی که در این نمایشگاه وجود دارد حضور زنان سرپرست خانوار است. ما معتقدیم که زن‌ها از مردها قوی‌تر هستند.

وی در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه کیفیت محصولات آن است که از نظر کیفی در سطح کشور و خاورمیانه است علاوه براین قیمت اجناس نیز حداقل ممکن است.شورای شهر تهران با تعیین مصوبه‌ای در راستای حمایت از حوزه عفاف وحجاب شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده در این نمایشگاه علاوه بر تخفیف‌های درنظر گرفته شده حدود 50 درصد از مبلغ اجناس را شهرداری می‌پردازد.

به گفته امرودی در واقع شهروندان با پرداخت 30 درصد از مبلغ اصلی یک جنس می‌توانند آن را خریداری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار