تأخیر در پرواز تهران‌ - بغداد به دلیل اشتباه در فروش بلیط

پرواز تهران - بغداد شرکت ایران‌ایر به دلیل آنچه فروش اشتباه بلیط عنوان شده، با تأخیر روبه‌رو شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۲۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش بسیج، پرواز شماره 3415 شرکت ایران‌ایر که قرار بود ساعت 9 صبح امروز از فرودگاه مهرآباد به مقصد بغداد پرواز کند، به دلیل آنچه  فروش اشتباهی بلیط به برخی از مسافران عنوان شده، با تأخیر مواجه شده است.

یکی از مسافران این پرواز  گفت: تعدادی از مسافران این پرواز با وجود در دست داشتن ویزا و بلیط هواپیما، مجاز به نشستن روی صندلی‌های اعلام شده در بلیط نیستند و مهمانداران به آنها اعلام کردند به برخی از مسافران بلیط اشتباهی فروخته شده است.

وی ادامه داد: حتی برخی از صندلی‌های مسافرانی که همراه هم بودند مانند یک مادر و فرزند 3 ساله‌اش به‌صورت جداگانه رزرو شده بود، به طوری که صندلی مادر در ابتدای هواپیما و صندلی فرزندش در انتهای هواپیما قرار گرفته است.

این مسافر با بیان اینکه هواپیما سرانجام با تأخیر بیش از یک ساعت تهران را به مقصد بغداد ترک کرد، گفت: مشکل به وجود آمده مربوط به شرکت هواپیمایی بوده و ربطی به آژانس هواپیمایی یا کاروان مربوط به سازمان حج و زیارت نداشته است. چیزی که بنده مشاهده کردم، این بود که حدود 90 درصد مسافران روی صندلی خود ننشسته بودند. من خودم با خانواده بودم، اما فرزندم روی یک صندلی، خودم روی یک صندلی و همسرم روی صندلی دیگری قرار گرفته بود.

ارسال نظرات