بانوان بسیجی دوشنبه در دومین صعود سراسری به قله سهند در استان آذربایجان شرقی صعود کردند.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۷۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسیج، دوشنبه این هفته استان آذربایجان شرقی میزبان بانوان بسیجی از سراسر کشور بود و بهانه آن هم صعود به قله سهند و مناسبت آن هم گرامیداشت شهدای ورزشکار و یادواره شهدای 17 شهریور.

این دومین صعود سراسری بانوان بسیجی در سال 94 بود، آنها پیش از این اردیبهشت ماه به قله گرین در استان لرستان صعود کرده بودند و این بار خودشان را برای صعود به قله سهند آماده کرده بودند.پیش از آغاز صعود مراسم افتتاحیه برگزار می شود، مراسمی که حضور مسئولان لشگری و استانی در آن پررنگ است، از حضور امام جمعه تا جانشین فرمانده سپاه عاشورا که همه آماده بودند به همت بانوان بسیجی آفرین بگویند.

زینی مسئول ورزش خواهران بسیج هم پیش از آغاز صعود نکات فنی لازم را به صعودکنندگان گوشزد می کند تا همه آماده صعود شوند. بامداد دوشنبه است که صعود بانوان به قله سهند آغاز می شود، صعود به قله 3250 متری ای که این بار زیر پاهای بانوان بسیجی قرار می گیرد و ساعاتی از ظهر گذشته که گروه کوهنوردی بانوان بسیج کشور قله سهند را فتح می کنند و بر بلندای آن می ایستند تا عزم و اراده قوی شان را برای کارهای بزرگ نشان دهند.

مراسم اختتامیه هم پایان صعود سراسری بانوان است،این مراسم هم مانند افتتاحیه مهمانان ویژه ای دارد که آمده اند اراده و توان بانوان را ستایش کنند، یکی از این مهمانان مهدی میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج است که با تمجید از بانوان بسیجی از برنامه های سازمان ورزش برای توسعه ورزش بانوان صحبت می کند و برنامه ریزی برای صعودهای برون مرزی که بانوان هم حضور خواهند داشت.

غروب دوشنبه بود که دومین صعود سراسری بانوان بسیجی در سال 94 به پایان رسید، صعودی که بیش از 90 خواهر بسیجی از سراسر کشور در آن حضور داشتند و به قله سهند صعود کردند.
ارسال نظرات