رمز موفقیت ما در گذر از بحران‌ها، ولایتمداری محض، وحدت، همدلی و خدمتگزاری به ملت درکنار بصیرت و آگاهی با رویکرد بیش از پیش در تحول و توفیق‌های نظام اسلامی با الگوسازی در بین ملل آزاده جهان است.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۹۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تنکابن در جمع خانواده‌های شهید، ایثارگر و بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: سپاه و بسیج در قلوب مردم جا دارند زیرا این نهاد مولود انقلاب و حافظ آن و ارزش‌های این نظام ولایی است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سمنان که بر درگیری جنگ فرهنگی با استکبار جهانی تاکید داشتند، افزود: شرایط امروز بسیار سخت و پیچیده است زیرا دشمن در جنگ فیزیکی با ما به توفیقی نرسیده و با رویکردهای نوین درصدد اجرای طرح‌های براندازانه و فتنه‌انگیزی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: یک مقام آمریکایی گفته است باید برای ممتاز بودن خودمان در جهان ایران را کنترل کنیم و یکی دیگر از مقامات آمریکا گفته مشکل ما تاسیسات و تشکیلات هسته‌ای ایران نیست بلکه اصلی‌ترین مشکل ما با ایران سیستم نظام حکومتی و نگرش مردم ایران است و این ایده و نظر است که ایران را در جهان نمونه و الگو قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: استکبار جهانی می‌خواهد جوانان ما از نگرش دوران اول انقلاب که پر از شور و شعور و آزادی‌خواهی و روح انقلابی بودند، دور باشند اما باید بدانند جوانان ما هموار در سایه ولایت همانند جوانان دوران انقلاب شجاع با بصیرت و رزمنده‌اند و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند این نظام آسیبی از گزند فتنه‌های دشمنان ببینند.

بابایی با یادآوری خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران عمر پربرکت این نظام، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم ما بر پایه اعتقادات دینی تابع امر ولی‌فقیه هستند، دشمنان این نظام هیچ‌گاه نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی در پایان وحدت، همدلی و خدمتگزاری به ملت را رمز موفقیت در گذر از بحران‌ها درکنار بصیرت و آگاهی ارزیابی و بیان کرد: این رویکرد بیش از پیش منجر به تحول و توفیق‌های به دست آمده نظام اسلامی و الگوی ملل آزاده جهان شده است.

در این مراسم از خدمات حدود چهار ساله سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی به‌عنوان فرمانده سابق تقدیر و سرهنگ مهرداد بابایی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه تنکابن معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها