گروه جهادی 17 شهریور سازمان برنامه و بودجه بسیج سازندگی کشور با حضور جهادی در مناطق محروم، پروژه آبرسانی روستای " پلسکـ " ساری را به عهده گرفتند.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۰۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴




خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدارحسین نادری اظهار داشت: طعم خدمت به مردم شیرین است و این حس زمانی که در مناطق محروم برای رفع مشکلات مردم برداریم، بیشتر می‌شود.

وی افزود: اردوهای جهادی این شهرستان امسال در 40 گروه بسیج محلات صورت گرفت که تاکنون 22 گروه با 320 نفر در این طرح شرکت کردند.

نادری بیان کرد: 600 نفر از دانشجویان در قالب 32 گروه جهادی به مناطق چهاردانگه، دودانگه و هزار جریب نکا و بهشهر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار، به مناسبت 17 شهریور و گرامی‌داشت شهدای این روز؛ گروه جهادی 17 شهریور ازسازمان برنامه و بودجه بسیج کشور با همراهی بسیج سازندگی مرکز مازندران به روستای پلسک ساری اعزام شدند.

نادری افزود: اجرا ی طرح آبرسانی روستا یی پلسک که به طول 4 کیلومتر بوده، با همت تلاشگران بسیجی سازمان بسیج کشور طی تابستان امسال کار خود را به پایان می رساند.

نادری همچنین در خصوص میزان براورد ریالی پروژه آبرسانی پلسک گفت: گرچه با حساب و کتاب ابتدایی آبرسانی به این روستا برآورد بالایی دارد اما همدلی، همت، تلاش و از خود گذشتگی بسیجیان موجب شد تا بخش عمده ای از این اعتبارات برای پروژه های خدماتی و عمرانی دیگر لحاظ شود، لذا با این حساب برآورد اختصاص اعتباری این طرح 70 میلیون تومان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان ساری در مورد ویژگی انتخاب منطقه گفت: این روستا از بخش کلینجارستاق با 400 خانوار سادات بوده که کم آبی از مهم‌ترین مشکلات این روستا است.

نادری درتبیین هدف سازمان بسیج تصریح کرد: آشنا شدن با مشکلات مردم مناطق محروم، گامی در جهت شکوفایی ظرفیتها و استعدادهای مردم مناطق دور افتاده است که تسریع در اجرایی کردن روند پروژه‌ها و رفع فقر درمناطق محروم از اهداف این اردوهای جهادی بشمار می رود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها