خبرهای داغ:
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار شاهرخی فرمانده کل سپاه استان و هئیت همراه، حجت الاسلام پورآرین مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان به دیدار با حجت الاسلام اسلامی امام جمعه شهرتاکستان رفتند.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۲۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام پورآرین مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در حاشیه این دیدار بیان کرد: اردوهای حلقه صالحین در سه دوره مختلف که دوره اول حلقه مربیان محلات برادران و دوره دوم مربیان محلات خواهران و دوره سوم حلقه مربیان اقشار بسیج می‌باشد.

این مسئول اذعان کرد: یکی از اهداف بزرگ این اردو بحث دانش افزایی و تربیتی است که این فرصت بسیار خوبی بود، این حرکت از طرف نواحی اقدام شد و از جمله دستاوردهای که در این اردو تربیتی حاصل شد، اشنایی بیشتر این عزیزان از روحیات و استفاده از تجربیات ارزنده یکدیگر بود.

وی با اشاره به حضور اساتید مجرب و توانا در این دوره ها خاطرنشان کرد: در بحث بصیرت استاد خلیلی مدرس دانشگاه امام صادق (علیه السلام) و در موضوع راهکار مقابله جنگ دشمن استاد اخلاق حجت الاسلام عباسی حضور داشتند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با بیان اینکه برگزاری این اردوهای تربیتی با اهداف مختلفی برگزار شد اضافه کرد: تبادل و بهره گیری از خلاقیت ها، شناخت بیشتر سر مربیان از ویژگی و خصوصیات اعضا حلقه، فراهم شدن زمینه مشاوره، تجزیه و تحلیل وضع موجود و مقایسه آن با وضع مطلوب از دیگر اهداف  می باشد.

پور آرین با بیان اینکه مربیان و متربیان ارتباط خوبی باهم دارند اشاره کرد: 4هزار و چهارصد حلقه صالحین تشکیل دادیم که از این آمار 320حلقه سر گروه ها و 300حلقه مربیان است که ما در حلقه  سر گروه ها 20حلقه بیشتر از حد مجاز داریم.

در ادامه حجت الاسلام اسلامی امام جمعه شهرتاکستان ضمن تشکر برای تشکیل حلقه های صالحین گفت: بسیجان با شرکت در طرح شجره طیبه صالحین به امید خداوند ادامه دهنده راه ائمه اطهار باشند.

وی یادآور شد: باید جزوات و متون مناسبی جهت آموزش در اختیار سر گروه های حلقه های صالحین قرار دهیم و این محتوا باید به گونه ایی باشد که بتوان در آینده از این سرگروه ها آزمون به عمل آورد و میزان توانایی آنها را در امر آموزش سنجید.

در پایان این دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: یک دوره دانشگاهی برای سر گروه های صالحین با متون و محتوای مشخص در حال برنامه ریزی می باشد که بزودی تمام سر گروه های حلقه صالحین شرکت و در پایان مدارکی اخذ می کنند و در جهت مربیان حلقه ها از آنها استفاده خواهد شد.

1010/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها