کارگاه آموزشی تائید محتوا نمایندگی ناحیه بافق برگزار شد

کارگاه آموزشی تائید محتوا با سخنرانی مسئول دفتر تائید محتوای نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر استان یزد و حضور مسئولین فرهنگی حوزه های مقاومت و پایگاه ها در کانون جوانان بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۳۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: در ابتدا مراسم مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه بافق ضمن عرض خیر مقدم، جایگاه موضوع تایید محتوا را از دیدگاه قرآن کریم بیان نمود و نقش تایید محتوا را نظارت بر غذای معنوی انسان دانسته و آن را بسیار لازم و ضروری عنوان کرد.

سرهنگ حیدری مسئول دفتر تائید محتوای نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر استان یزد همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومی، افزود: پايگاه هاي مقاومت بسيج مي بايستي در جهت ترويج فرهنگ و سبك زندگي اسلامی و اقتصاد مقاومتی اقدامات اساسي و جدي را انجام دهند و در اين زمينه از هيچ تلاشي غفلت نكنند و بايد بدانيم كه غفلت كردن در اين عرصه ها و نيز ساير عرصه ها راه را براي فعاليت دشمنان باز خواهد كرد.

وی خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها به منظور جلوگیری از انتشار متون، نشریات و کتب بی‌هدف، کم‌اثر، بی‌برنامه، تکراری و غیر ضروری و ایجاد ضمانت‌های لازم برای کنترل مجاری تغذیه فکری بسیج در تولید و انتشار صورت می‌گیرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار